KIA Gablini       Információk       Hírek       Már csak egy madzag kéne. Kia Soul teszt
Már csak egy madzag kéne. Kia Soul teszt
Már csak egy madzag kéne. Kia Soul teszt

Sokkal autóbb lett elődjénél az új Kia Soul. Van mondjuk rossz hír is, azaz inkább bosszantó, de végül győz a jó.


Második generáciJÓ. Az első Kia Soul 2008-ban mutatkozott be. Érdekes, divatos, egyedi formavilágú kis kockaként magasan, meredek hátfallal, szinte függőleges oldalfalakkal, tágas utastérrel. A vevők értékelték a különlegességét, fogyott belőle vagy 700 ezer. Ugyanakkor − főleg a szép nagy 18 colos kerekeken − rázott, mint a kettőhúsz, zajos volt, műanyagjai olcsók, kormánya érzéketlen. Na de itt ez a második széria a cee’d módosított padlólemezén, és úgy fest, a feltörekvő koreaiak komolyan gondolják a dolgot. Hogy tanulva a múltból, meghallgatva a visszajelzéseket ne csak mennyiségben, de hoppá, minőségben is bubkányit ugorjanak. Hogy a 7 év garancián, a megbízhatóság, a problémamentesség ígéretén túl más is eladja a terméküket. Az, hogy a termék jó.

Nem terepjáró. A Soul alapból különben maradt a régi: továbbra sincs belőle összkerekes, hasmagassága 150 mm, nem terepjáró. A küszöbök és a kerékívek SUV-osan opciós műanyagozásával sem. S mivel hossza, tengelytávolsága, szélessége is pusztán jelképesen nőtt (holmi 15-20 mm-t), kemény 14-gyel bővítetten 354 literes csomagtartója sem az a hű, de nagy. Ellenben a nyílása szélesedett, a raktér padlója meg szokás szerint két szinten rögzíthető, és alul praktikus tárolórekesz rejtőzik. És ha a polc a felső pozícióban van, minimális küszöbön át majdnem sík felületre rámolhatunk.
*A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek konkrét árajánlattételnek. Az árváltozás jogát fenntartjuk.
Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Elfogadom