KIA Gablini       Információk       Hírek       A Genfi Autószalonon mutatkozik be az átdolgozott Kia Optima Hybrid
A Genfi Autószalonon mutatkozik be az átdolgozott Kia Optima Hybrid
A Genfi Autószalonon mutatkozik be az átdolgozott Kia Optima Hybrid
  • Frissebb megjelenéssel érkezik az áramvonalas (Cw: 0,26) szedán
  • Új funkciók: szelloztetett elso ülések, 8 colos kijelzo, stb.
  • Hatékonyabb fékrendszer, figyelemre méltó teljesítmény/üzemanyag-fogyasztás mix

A Kia Motors a Genfi Autószalonon mutatta be az átdolgozott Kia Optima Hybrid-et, a mindössze 0,26-os közegellenállási együtthatójú, áramvonalas szedán legújabb kiadását.

Az átdolgozott Optima Hybrid új rajzolatú elso és hátsó lökhárítót, új, négy LED-es elso ködfényszórókat, valamint átdolgozott "Tigrisorr" hutomaszkot kapott. Az autó profilját is átdolgozták; új díszítoelemek láthatók a küszöbökön és a kerékíveken; megújult az ötküllos, 16 és 17 colos könnyufém keréktárcsák rajzolata. Hátul a csomagtérfedélen a Kia új öko-hibrid emblémája látható; a lökhárító alsó fele mostantól fekete színu, a kipufogót pedig elrejtették.

Az átdolgozott modellhez az ügyfelek megrendelhetik az új "Fehér csomagot", ez fehér kárpitozást és fényes fekete utastéri díszíto betéteket tartalmaz. Az optikai változások sorát két új karosszériaszín: a Smoky Blue és az Aluminium Silver zárja; az elodtol változás nélkül jött át három árnyalat: a Snow White Pearl, az Aurora Black és a Bright Silver.

Az eddigiekhez hasonlóan most is kizárólag balkományos kivitelben gyártott, megújult Optima Hybrid az optikai változásokon túl egy sor új funkcióval is gazdagodott: ilyen a hibrid rendszer új érintoképernyos kezelofelülete, a navigáció 8 colos kijelzoje, az iPod csatlakoztathatóság, a szelloztetheto elso ülések, valamint a hátsó üléssori szellozorostélyok.

Új az opciós tartozékok sorában a ‘High Tech' csomag, amely a holttér-felügyeletet, a sávtartó automatát és az intelligens parkolástámogató rendszert tartalmazza.

Az átdolgozott Optima Hybrid a Kia harmadik generációs regeneratív fékrendszerét használja. Az új rendszer 1,2 kilóval könnyebb az elozonél, és gyorsabban reagál, hála annak az integrált fékmuködteto egységnek (iBAU), amely lerövidíti az ABS beavatkozását megelozo idot, és 100 km/óráról tekintélyes 1,7 méterrel rövidítette le a féktávot. A vezeto mindezt jobb fékérzetként és jobb pedálreakcióként éli meg.

A benzin-elektromos hibrid hajtáslánc változtatások nélkül került át az elodmodellbol. A kétliteres benzinmotor és a 35 kW teljesítményu villanymotor együttes teljesítménye 177 LE 5500/perc fordulatszámon, a rendszer forgatónyomatéka 319 Nm 1000-2000/perc között. A szedán a menetteljesítmények (0-100 km/óra 9,4 mp alatt; 190 km/óra végsebesség) és a takarékos üzem (5,1 l/100km), illetve kedvezo károsanyag-kibocsátás (119 g/km CO2-kibocsátás; 17 colos kerekekkel) kedvezo kombinációját nyújtja. A holland piacon, ahol az Optima Hybrid-et 16 colos kerekekkel forgalmazzák, a CO2-kibocsátási érték mindössze 117 g/km.

Az átdolgozott Kia Optima Hybrid gyártása 2014 áprilisában indul Koreában; az új modell európai forgalmazása még az idén megkezdodik


*A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek konkrét árajánlattételnek. Az árváltozás jogát fenntartjuk.
Weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyja a sütik használatát.
Elfogadom